Clientervaringen

We zijn altijd zeer benieuwd naar wat mensen hebben gevonden van de hulp die zij bij ons hebben mogen ontvangen. Door samen hierbij stil te staan kunnen we leren en onszelf verbeteren.

Uw ervaring horen we graag en vragen we zeker ook aan u tijdens de behandeling om zo goed met elkaar af te kunnen stemmen. Naast het `gewoon` samen bespreken kunt u uw ervaringen op de volgende manier met ons )en anderen' delen.

CQ index

Bij afronding van de behandeling wordt u gevraagd een vragenlijst in te vullen. Hierin staan diverse vragen over bijvoorbeeld de bejegening, verloop behandeling en de resultaten. We verzamelen alle resultaten van iedereen die de vragenlijst heeft ingevuld en berekenen de gemiddelde scores om zo te zien hoe we op de verschillende items scoren. Deze scores gebruiken we om te weten waar we kunnen verbeteren.  In het submenu kunt u de scores van 2019, 2020 en op korte termijn ook 2021 terugvinden onder het kopje `samen beslissen, bejegening en uitvoer behandeling".

Recensie op de website

Op de home pagina van onze website kunt u een recensie achterlaten met uw ervaringen over de behandeling.

Zorgkaart Nederland

Op deze website kunt u aangeven in welke mate u tevreden bent over de praktijk, de behandelaar en behandeling. U kunt hier een cijfer geven en eventueel opmerkingen plaatsen.

Via de link https://www.zorgkaartnederland.nl komt u op de website van zorgkaart Nederland terecht.

 

Openingstijden en beschikbaarheid

De praktijk is alle doordeweekse dagen geopend van 8-18 uur. Twee avonden per week kunnen er avondafspraken gemaakt worden. We zoeken altijd samen naar mogelijkheden voor het maken van een afspraak. Indien noodzakelijk dan passen we ons aan buiten de genoemde tijden.

Wachttijden per datum: 01-11-2022
Aanmeldingswachttijd: De gemiddelde aanmeldingswachttijd bedraagt op dit moment 9 weken. We kunnen vanaf Januari 2023 een eerste afspraak voor u inplannen.


Behandelingswachttijd: Prinsen Psychologie start een behandeltraject met een intakegesprek. Er is geen wachttijd tot vervolggesprek. Dit wordt meteen samen vastgelegd.

 

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de aanmelding is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).”

Openingstijden

maandag 8u-21u

dinsdag 8u-17u

woensdag 8u-21u

donderdag 8u-18u

vrijdag 8u-17u (oneven weken open tot 13u)

Free Joomla templates by Ltheme